در فروشگاه اینترنتی خرید چای شمال ایران و چایی لاهیجان می توانید به صورت عمده و کلی نیز چای سرگل اصل، ممتاز سیاه فله و بسته بندی، چای سبز طبیعی ایرانی و … را نیز تهیه نمایید. ما بستری مطمئن را برای ایجاد بازار آنلاین فروش عمده چای و مرکز اینترنتی عرضه چای داخل کشور را فراهم نموده ایم. مشاهده روزانه لیست قیمت چای ایرانی تولیدی شمال ایران، لاهیجان، رودسر، املش، لنگرود، چابکسر و … و اطلاع از جدیدترین قیمت فروش عمده چای به شکل بورس مانند و آخرین قیمت خرید کلی چای فله یا بسته بندی از جمله اهداف این مجموعه بوده و هست ولی با توجه به شرایط اقتصادی موجود و شیوع بیماری کرونا، مدت زمانی است که این امر میسر نیست.

لیست قیمت انواع چای و روش های خرید کلی و نمایندگان چای مهر افروز در سراسر کشور

(بعلت تغییرات زود به زود قیمت ها، قیمت نهایی همانی است که زیر قیمت محصول در سایت فروش آنلاین درج شده است)

منظور از خرید کلی چایی:

حتی خرید یک کارتن از هر نوع چایی برای نمایندگان خرید عمده به شمار می آید که میزان تخفیف این خرید به علت کم شدن هزینه های ارسال و حمل و نقل، می تواند از 1 هزار تا 4 هزار در هر عدد بسته چای ادامه داشته باشد که از پیش محاسبه شده و در وب سایت چای مهرافروز شمال ایران قرار گرفته است. خریدار می تواند شرکت یا سازمان یا شخص باشد. در انتها لیست قیمت خرید عمده آورده شده است.

هزینه ارسال در خرید عمده چای:

کلیه هزینه ها اعم از بسته بندی و حمل و نقل و پست و … تا محل آدرس مشتری در هر نقطه از کشور در هنگام خرید عمده از فروشگاه اینترنتی چایی شمال مجانی می باشد و هزینه ارسال چای برای مشتریان عزیز در روش خرید عمده چای کاملا رایگان است.

درباره شرایط نمایندگی چای مهرافروز شمال ایران:

عزیزانی که می خواهند به عنوان نمایندگی چای مهرافروز در سراسر کشور فعالیت داشته باشند می توانند از طریق کانال چای شمال ShomalTea@ یا اپلیکیشن واتس اپ WhatsApp و همچنین گفتگوی آنلاین تلگرام ShomalTeaStore@ و یا ایمیل info@shomaltea.ir و یا تماس تلفنی با 88176675 021 آدرس فروشگاه و نام شهر خود را اطلاع دهند تا در لیست نمایندگان چای مهرافروز در وب سایت و همچنین شبکه های اجتماعی چای شمال معرفی شوند.

به نمایندگان عزیز کاتالوگ معرفی و آموزش طبخ چای شمال ارسال می شود تا رایگان به مشتریان خود ارائه دهند. هر شهری می تواند چندین نمایندگی داشته باشد. از متقاضیان نمایندگی خواهشمندیم که هنگام درخواست نمایندگی، عکس هایی از نمای بیرونی فروشگاه یا مغازه خود که سردر و نام فروشگاه مشخص باشد را نیز برای ما تلگرام کنند.

مدت زمان ارسال در خرید عمده چای:

پس از پردازش سفارش، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 2 تا 4 روز است. در استان تهران با پست کمتر از 2 روز و با پیک ظرف کمتر از 2 ساعت بدست مشتریان خواهد رسید و در سایر نقاط ایران نیز این زمان با پست، حدودا 4 روز و با نیسان یا خاور کمتر از 2 روز خواهد بود.

شرکت های مختلف و بانک ها و موسسات دولتی و خصوصی در صورت خرید چای مورد نیاز خود از طریق این سامانه، به راحتی می توانند هم چای سالم و خالص را در اختیار پرسنل همکار خود قرار دهند که باعث ایجاد نشاط در بین همکاران شان می شود و در نتیجه این شادابی همه گیر، افزایش بهره وری را به همراه خواهد داشت و هم از این طریق حامی چایکاران و کارخانه داران چایی و در مجموع حامی صنعت چای کشور و تولید داخلی و ملی خواهد بود.

کارشناسان فروشگاه آنلاین چای مهرافروز شمال ایران نیز به صورت رایگان این امکان را برای این خریداران کلی چای داخلی قرار می دهد تا جهت آموزش افراد برای طبخ صحیح چای شمال و ایرانی و نحوه مصرف، در محل مشتری، در هر کجا که می خواهد باشد، حاضر شوند تا آموزش های لازم را ارائه دهند. به امید روزی که همگان از نعمت نوشیدن چای اصیل و خالص ایرانی بهره‌مند گردند.

لیست قیمت خرید عمده چای مهر افروز شمال ایران در سراسر کشور

کارتن 8 تایی، ارسال رایگان با 3 هزار تومان تخفیف در هر عدد بسته چای

کارتن 12 تایی، ارسال رایگان با 5 هزار تومان تخفیف در هر عدد بسته چای

کارتن 24 تایی، ارسال رایگان با 10 هزار تومان تخفیف در هر عدد بسته چای

کارتن 36 تایی، ارسال رایگان با 15 هزار تومان تخفیف در هر عدد بسته چای

خرید بالای 1000 عدد، ارسال رایگان با 20 هزار تومان تخفیف در هر عدد بسته چای

 

مشاهده لیست نمایندگان چای مهرافروز در سراسر کشور